ІПС мережі Інтернет

www.ay.com.ua
Пошуковий каталог, база об'яв по продажу/аренді нерухомості . Не містить пошукової машини.


ru.yahoo.com

Російська версія не містить пошукового каталогу, рейтингової системи.
Є виключно пошуковою машиною.  
Yahoo було засновано в 1994, і на сьогоднішній день це найстаріший і якнайповніший каталог Інтернет-ресурсів.
Ця неймовірно популярна система, що обслуговує мільйони запитів щодня, зародилася як проста колекція закладок, яку поповнювали всього 2 людини - Девід Філо і Джері Янг.
Yahoo є найпопулярнішим пошуковим засобом і секрет його успіху Yahoo криється в людях. Над складанням та редагуванням вмісту каталогів Yahoo працюють понад 150 редакторів. Yahoo має базу даних в більш, ніж 1 млн. проіндексованих сайтів. Також, у разі браку власної бази даних, Yahoo використовує базу даних Google (до липня 2000 року Yahoo користувався базою даних Inktomi).

Вы можете задавать поисковой системеYahoo! более узкие критерии по поиску введеных вами слов. Это позволит вам составить более сложный запрос и получить более точные результаты. Вы можете также воспользоваться многими вариантами Расширенного поиска, если просто добавите определенные символы непосредственно в поисковую строку.
со всеми словами: Включает все слова, которые вы напечатали в строке поиска. Эта опция аналогична вставке AND между словами в поисковой строке, или символа + перед словом.
с любым из слов: Ищет результаты, которые содержат одно или более из указанных слов. Эта опция аналогична вставке OR между словами.
с точной фразой: Ищет слова в точно таком порядке, как вы их ввели. Эта опция аналогична помещению ряда слов в кавычки (" ").
исключая слова: Исключает слова из вашего поиска. Эта опция аналогична вставке NOT между словами или знака минус – перед словом.


www.google.com.ua 
Є пошуковою машиною з рейтингом сайтів.

З невеликої компанії, яка заснована у вересні 1998 року Ларрі Пейджем і Сергієм Бріном, Google перетворилася на найбільший галузевий концерн, що пропонує послуги простого і швидкого пошуку інформації в Інтернеті по більш ніж 8 млрд. мережних адрес, плюс множина інших, не менш цікавих сервісів. За ці роки багато що змінилося, але незмінною і зростаючою залишилася динаміка розвитку Google. Особливо вражає успішне і послідовне зростання компанії на тлі поголовного краху, що зачепів в минулі роки більшість дот-комів.
Нині феноменальний успіх Google пов'язують не лише з вибраною бізнес-моделлю і вдалим напрямом діяльності. Карколомний успіх компанії не був би досягнутий без тонкого підбору співробітників і вмілого керівництва. З серпня 2001 року на посту CEO компанії знаходиться Ерік Шмідт, якій перейшов в Google з Novell і поставив за головну мету збільшення капіталізації за рахунок виходу на нові ринки. Минулі роки підтвердили правильність вибраної стратегії і тепер Google є тим, чим є – близько 5 тисяч співробітників у всьому світі, бренд, що відомий без коментарів в будь-якому куточку земної кулі.
Бренд Google було введено як співзвуччя математичному терміну Googol (гугол), придуманому Мілтоном Сироттой, племінником американського математика Едварда Каснера. Він позначає одиницю з сотнею нулів і чудово ілюструє невичерпні можливості Інтернету, які компанія Google постійно систематизує і організовує, полегшуючи доступ до різних даних.
Спочатку була поставлена мета по організації всієї світової інформації, щоб зробити її максимально доступною і корисною для кожного відвідувача Інтернету. Для цього засновники компанії Леррі Пейдж і Сергій Брін розробили новий алгоритм пошуку. Ідея створення універсального пошуковика і стала запорукою нинішнього успіху компанії. Більш того, в нинішньому своєму втіленні пошуковий движок доступний не лише з головної сторінки Google: можна вести пошук через панель інструментів Google, через Google Deskbar в панелі завдань Windows без відкривання браузера, а також з різних мобільних платформ, включаючи телефони в режимах WAP та І-mode.
Оскільки пошуковик Google є безкоштовним, основний дохід компанії складається з надання рекламодавцям можливості поширювати рекламу, що є релевантною до інформації на даній сторінці. Тисячі рекламодавців використовують програму Google AdWords для просування своїх товарів і послуг за допомогою цілеспрямованих оголошень, тисячі менеджерів сайтів використовують Google AdSense для показу оголошень, що є релевантними до змісту сайтів.
Від початку розробники Google відмовилися від типового використання потужностей декількох серверів, продуктивність яких зменшується при пікових навантаженнях, і почали використовувати можливості розподілених у мережі комп’ютерів.
Пошуковий движок Google проводить серії одночасних розрахунків тривалістю частки секунди і використовує технологію PageRank для вивчення всієї структури посилань Інтернету та об'єктивного визначення найважливіших сторінок шляхом розрахунку рівняння з більше як 500 змінними і 2 мільярдами термінів. Пошуковик Google аналізує якісний зміст сторінок - шрифти, підрозділи, точне місцеположення кожного слова, плюс зміст сусідніх сторінок для забезпечення максимальної релевантності результатів пошуку.
В компанії Google створено технологію пошуку для бездротових пристроїв з моментальним перетворенням HTML у формати для режимів WAP, І-mode, J-SKY і EZWeb.
Результатом багаторічного розвитку пошукової системи Google стала поява національних пошукових сервісів: підтримується різномовний інтерфейс і алгоритму пошуку адаптуються до локальних особливостей. Коли пошуковий сервіс Google стартував в Китаї, то, не дивлячись на численні складнощі, пов'язані з своєрідним трактуванням свободи слова китайськими властями (Google.com не доступний китайським користувачам приблизно 10% часу; Google News зовсім не працює, Google Images доступний лише час від часу), сервіс працює і набирає популярність.
Google забезпечує пошук по гіпертекстових документах, що знаходяться в різних мовних зонах - українською, російською, англійською, німецькою і ін. Пошукова система Google має власні піддомени для більшості країн, наприклад, для України - google.com.ua, для Росії - google.ru. Це одна з найбільших пошукових баз в світі.

  • Поиск по словосочетанию ("")
    Если вы заключаете набор слов в двойные кавычки, то тем самым даете команду рассматривать указанные слова именно в таком порядке, без каких-либо изменений. Google уже использует этот порядок слов и просто так от него отклоняться не будет, поэтому кавычки в большинстве случаев излишни. Настаивая на поиске по словосочетанию, вы можете случайно пропустить важные результаты. Например, при поиске [ "Александр Пушкин" ] (в кавычках) будут пропущены страницы, в которых упоминается Александр Сергеевич Пушкин.
  • Поиск отдельного слова в неизменной форме ("")
    Google автоматически включает синонимы. Таким образом он находит страницы, содержащие, например, слово "легкодоступный" по запросу [ легко доступный ] (с пробелом), или историю Российской Федерации по запросу [ история рф ]. Но иногда помощь Google бывает излишней, и вы получаете синонимы там, где они не нужны. Если вы заключаете в двойные кавычки отдельное слово, то тем самым даете команду рассматривать указанное слово именно в такой форме, без каких-либо изменений.
  • Поиск в пределах определенного веб-сайта (site:)
    Google позволяет указывать, что результаты поиска должны быть с указанного веб-сайта. Например, запрос [ ирак site:kommersant.ru ] возвратит страницы об Ираке, но только с сайта kommersant.ru. Более простые запросы [ ирак kommersant.ru ] или [ ирак Коммерсант ] обычно бывают так же эффективны, хотя могут возвратить результаты с других сайтов, упоминающих "Коммерсант". Можно указать целый класс веб-сайтов. Например, [ ирак site:.ru ] возвратит результаты только из домена .ru, а [ ирак site:.iq ] возвратит результаты только с иракских веб-сайтов.
  • Поисковые слова, которые нужно исключить (-)
    Добавление знака минуса прямо перед словом приведет к тому, что страницы, содержащие это слово, не будут появляться в ваших результатах поиска. Указывайте знак минуса непосредственно перед словом, а перед минусом ставьте пробел. Например, в запросе [ кисло-сладкий соус ]знак минуса используется как дефис и не будет считаться символом исключения. А в запросе [ кисло-сладкий -соус ] будет выполнен поиск слов "кисло-сладкий", но будут исключены ссылки на соус. Можно исключить любое число слов, ставя знак - перед каждым из них, например [ ягуар -автомобили -футбол -ос ]. Знак - можно использовать для исключения не только слов. Например, поставьте его перед оператором "site:" (без пробела), чтобы исключить определенный сайт из результатов поиска.
  • Заполнение пустых мест (*)
    Знак *, или подстановочный знак, – это малоизвестная функция, которая может быть очень действенной. Если в запросе указать звездочку (*), то она будет означать любое неизвестное поисковое слово, что позволяет найти самые лучшие соответствия. Например, запрос [ Google * ] выдаст результаты о многих продуктах Google (на нескольких страницах). Запрос [ Дума проголосовала * по * законопроекту ] выдаст результаты о разных голосованиях по различным законопроектам. Обратите внимание, что оператор * работает только с целыми словами, а не частями слов.
  • Оператор OR
    По умолчанию Google учитывает все слова в запросе. Если вы хотите разрешить какое-либо из нескольких слов, то можете использовать оператор OR (обратите внимание, что следует набирать "OR" ЗАГЛАВНЫМИ БУКВАМИ). Например, запрос [ ЦСКА 2004 OR 2005 ] выдаст результаты об одной из этих дат, в то время как [ ЦСКА 2004 2005 ] (без OR) возвратит результаты, в которых указаны оба года на одной странице. Вместо OR можно использовать символ |. (Обратите внимание, что оператор AND используется по умолчанию, поэтому его указывать не требуется.)

www.rambler.ru

 Пошуковий каталог+рейтинг+пошукова машина.

Цей пошуковик займає сьогодні друге місце серед пошуковиків Ренета. Він був першою пошуковою програмою, що створено спеціально для російського Інтернету програмістом компанії Stack Ltd Дмитром Крюком у 1996 році. Слово "Rambler" перекладається як «гуляща людина», «бродяга» по Інтернету.
Rambler постійно вдосконалює свій пошуковий алгоритм. Проводяться роботи по оптимізації роботи системи для точності та актуальності пошуку. Як і більшість російських пошукових машин, Rambler враховує морфологію російської мови. При видачі результатів вплив має положення сайту в рейтингу Rambler's Top100. Rambler індексує сайти в зонах ru .su, .ua, .by, .kz, .kg, .uz, .ge, а також славяномовні сайти в доменах .com, .net або .org.
На сьогодні Rambler є в величезним інтернет-холдингом, до складу якого входять портал Рамблер, новинна інтернет-газета Лента.ру, медичний сайт Doctor.ru, онлайновий клуб батьків Mama.ru, картографічний сервіс NaKarte.ru, телекомунікаційний підрозділ "Рамблер Телеком".
На Рамблері реалізовано розумну систему, яка виводить в результатах пошуку слова, які є синонімами запиту. Ще однією функцією системи є видача контекстної реклами не лише за конкретними ключовими словами, але і за фразами, що тісно пов'язані з ними.
Реєстрація знаходиться за адресою http://www.rambler.ru/doc/add_site_form.shtml. Не реєструються сайти в доменах .com, .net, або .org. Якщо ж зміст сайту з цих зон має відношення до російськомовного Інтернету, то користувач має відправити лист на search.support@rambler-co.ru з проханням проіндексувати сайт.
Рамблер (на відміну від інших пошукачів) вміє витягувати гіперпосилання з об'єктів Macromedia Flash. Якщо сайт має заставку або навігаційні панелі, що виконані з використанням цієї технології, Рамблер обробляє їх, знаходить адреси всіх сторінок сайту і індексує весь сайт. Тексти flash-об'єктів не індексуються. Для сайтів, які цілком складаються з flash-об'єктів, рекомендується створити HTML-копію і зареєструвати її в пошуковій машині. Роботи Рамблера також справляються з конструкціями фреймів.
Роботи Рамблера ігнорують більшість мета-тегів. Коментарі в документі роботи Рамблера теж не сканують, але більшої уваги звертають на заголовки і виділення в документі. Базові поняття і ключові для даного сайту слова доцільно включати в наступні HTML-теги (у порядку значущості): "title", "h1"..."h4", "b", "strong", "u".
Максимальний розмір документа для роботів складає 200 кілобайт. Документи більшого розміру усікаються до вказаної величини. 

Какие операторы использовать при поиске на определенных адресах?
url: — поиск по страницам, принадлежащим только указанному url.
Если в конце url стоит *, то учитываются страницы, адрес которых начинается с введенной части URL. Если URL содержит символы ', ", (, ), то его необходимо ввести в "кавычках".
site: — поиск по страницам, принадлежащим указанному сайту и его поддоменам.
inurl: — поиск по страницам, URL которых содержит указанные после оператора символы.
host: — поиск по страницам, принадлежащим только указанному хосту.
rhost: — действие аналогично оператору «host:». Имя хоста необходимо записать в обратном порядке. В конце имени хоста поддомен можно заменить на *.
domain: — поиск по страницам, принадлежащим указанному домену.

Как искать несколько слов в одной части страницы?
 Используйте следующие операторы:
& — слова и выражения, разделенные оператором (с пробелами), в результатах поиска будут находиться в одном предложении.
&& — слова и выражения, разделенные оператором (с пробелами), в результатах поиска будут находиться на одной странице.
<< — слова и выражения, разделенные оператором (с пробелами), в результатах поиска будут находиться на одной странице, но выражение справа от оператора не будет учитываться при ранжировании результатов.

Как уточнять расстояние между запросами при поиске по нескольким словам?
Установите оператор /n между двумя любыми запросами, указав вместо «n» количество слов, разделяющее искомые слова.
К примеру, «народный /5 промысел»
Установите перед оператором /n оператор && между двумя любыми запросами, указав вместо «n» количество предложений, разделяющее искомые слова.
К примеру, «народный промысел && /3 Сибири»

Как уточнять расстояние и требуемый порядок следования слов запроса в результатах поиска?
Установите оператор /+n между двумя любыми запросами в прямом порядке следования.
Установите оператор /-n между двумя любыми запросами в обратном порядке следования.
Установите оператор /(n m) для задания минимального и максимального расстояния между двумя любыми словами (выражениями) запроса.
К примеру, «купить /(-1 +2) дачу», где «n» и «m» — количество слов, которое может разделять искомые слова.

www.aport.ru

  Пошуковий каталог, пошукова машина.

Пошукову систему "Апорт!" було розроблено компанією "Агама" за підтримки Intel і вперше продемонстровано в лютому 1996 року на прес-конференції "Агамы" з приводу відкриття "Російського клубу". Тоді вона шукала лише по сайту russia.agama.com.
Найважливішими особливостями першої версії "Апорту" були переклад запиту і результатів пошуку англійською мовою і зворотно, а також відновлення всіх проіндексованих сторінок з власної бази (що надає можливість переглядання сторінок, вже неіснуючих в оригіналі).
До кінця 1999 року було представлено нову версію Апорт - "Апорт 2000", який став першим російським пошуковиком, що побудований на основі видачі результатів по окремо взятих сайтах. "Апорт 2000" практично реалізував дві базові технології американської пошукової машини Google: облік "рангу сайту" (Page Rank), і обробка запиту, орієнтуючись на HTML-код сторінки. Серед недокументованих особливостей - більший пріоритет сайтам, які мають вищу та елітну лігу у каталозі AtRus.
Aport є повнотекстовою пошуковою системою, тобто вона індексує всі слова, які б побачила на екрані людина, що переглядатиме конкретну сторінку. В результаті будь-яке слово з тексту документів може бути критерієм для подальшого пошуку. Апорт також індексує тексти гіперпосилань на документ з інших сторінок, що знаходяться, як всередині сайту, так і за його межами, а також складені (або перевірені) редакторами описи сайтів з каталогу.
Результати пошуку впорядковуються за частотою використання шуканих термінів. Разом з посиланням відображається фрагмент тексту, де зустрічається термін, вказується індекс відповідності до запиту і дата останньої модифікації файлу. "Апорт!" у виданому фрагменті тексту виділяє червоним кольором запитані слова.
Реєстрація сайту в Апорті проводиться із сторінки http://www.aport.ru/addurl.asp. Ця сторінка доступна з будь-якої сторінки Апорту, наприклад, з головної сторінки Апорту. Додавати в пошукову систему Апорт слід російськомовні сайти, а також сайти, що мають безпосереднє відношення до російського Інтернету. У разі відмови в автоматичному додаванні сайту можна звернутися з проханням про додавання сайту за addurl-nr@aport.ru.
З моменту додавання сайту в Апорт до моменту його появи в пошуковій базі проходить від двох-трьох днів до двох тижнів.
При перегляданні вмісту сервера для індексування Апорт обов'язково перевіряє файл ROBOTS.TXT. Отже можна його використати, щоб обмежити 'діяльність' Апорту на своєму сервері. Апорт за умовчанням не індексує динамічні документи, в адресах яких зустрічається символ '?'.
Для документів HTML, окрім основного тексту документа індексуються також: заголовок документа "TITLE", ключові слова "KEYWORDS", описи сторінок "DESCRIPTION" і підписи до картинок "ALT". Апорт пропонує декілька варіантів направленої реклами http://www.aport.ru/adv, проте немає можливості купити вищі місця для свого сайту в результатах пошуку.
Ключові слова не мають визначального значення при визначенні релевантности документа. Але розумне використання цього тега рекомендується.
На відміну від багатьох інших пошукових систем, Апорт не застосовує спеціальних санкцій до сайтів, що намагаються обдурити пошукову систему за допомогою спаму, але досягнути подібним чином бажаного результату не вийде. Тому не варто писати невидимі тексти, набирати сотні ключових слів, що не мають жодного відношення до змісту документа і т.д.
Ось перелік основних критеріїв, які Апорт враховує при сортуванні сайтів: густина ключових слів, відстань між ключовими словами в тексті документа, місце, де зустрічаються пошукові слова (заголовок, опис, мета-тег і т.п.), зовнішній вигляд шрифту, яким набрані ключові слова (розмір, грубість, колір), кількість посилань з Інтернету на даний документ, використання ключового слова в тексті посилань з Інтернету на даний документ. Остаточний відсоток відповідності документа до запиту будується як певна функція від всіх цих показників.


meta.ua

Пошуковий каталог, пошукова машина.

Українська пошукова система "МЕТА" є найвідомішим проектом компанії -  ЗАТ «МЕТА» - розробника пошукових і інформаційних рішень. Сьогодні "МЕТА" — один з найбільш відвідуваних українцями сайтів і найбільший рекламний майданчик України.
«Мета.ua» – проект український, він створений і працюватиме тільки для України.
А технології, які були створені в процесі роботи, цілком можуть бути використані в інших країнах.
Пошукові технології компанії працюють у внутрішніх мережах Верховної Ради і кабінету міністрів України, на сайтах національного банку України, фонду Разумкова, сайті Віктора Ющенка.
За 2005 рік аудиторія збільшилася більш ніж в два рази.
«Мета» – це безкоштовний сервіс, який не має ніяких зобов'язань перед власниками сайтів і не гарантує «правильного» місця видачі.
Нові сервіси пошукової системи "МЕТА" можна поділити на три типи: пошукові, інформаційні і комунікаційні.
З пошукових сервісів хочеться відзначити «Метановини». Це найпопулярніший розділ після великого пошуку і каталогу. Зараз там збираються новини від більше як 200 українських інтернет-джерел, близько 10 000 новин в день. Весь цей масив в режимі реального часу індексується, групується по темах і стає доступним для пошуку.
«Пошук рефератів». Практично єдиний сервіс в СНД, що дозволяє шукати не тільки по назві і опису, але і по всьому тексту. В період сесій і іспитів студенти і школярі активно користуються цим сервісом.
З останніх пошукових проектів – інтерфейс до бази законодавства України, що розроблено спільно з апаратом Верховної Ради. У базі більш як 80 000 різних юридичних документів. Автоматичний переклад запитів дає можливість задавати запит на російській або українській мовах.
З інформаційних сервісів цікавими є «Карти» і «Розклади потягів». В «Картах» зібрано найбільшу кількість карт по містах і областях України, що є доступними в Інтернеті, а «Розклади» – є найповнішими та найточнішими.
Комунікаційні сервіси – форум, який став найбільшим українським неполітичним форумом. Поштовий сервіс розроблявся значно пізніше за тих, що є зараз на ринку,  тому в ньому вдалося обійти відомі недоліки і він вийшов зручним і функціональним. Пошта зараз самий швидкозростаючий сервіс на «Мете».
Пошуковому сервісу доводиться збільшувати потужність одночасно в двох площинах – з одного боку збільшується кількість запитів, з іншої - зростає об'єм індексу. З схожими проблемами працює всього декілька компаній в світі, і тому на вирішення технічних проблем, пов'язаних з швидким зростанням витрачається багато зусиль. Впроваджено і відпрацьовано технологію, що дозволяє швидко масштабувати систему, Мета може без проблем збільшити розмір індексу і обробити число запитів на порядок більше.
З останніх вдосконалень – «перевірка» правопису в запитах і додавання нових форматів документів – doc, pdf, xls, ppt.
«Повільна індексація» - це вже легенда, яка залишилася у минулому. Черги на розміщення в каталог зараз немає, бо технічних потужностей вистачає. Якщо сайт через 4-5 днів після додавання в каталог не потрапив в індекс, це означає, що він є або недоступним, або не піддається індексації. Окрім цього є спеціальний кластер, документи в якому оновлюються двічі у день. 

Пошукові оператори meta

НАЙПРОСТІШИЙ ПОШУК
Найпростіший пошук так само простий, як 1, 2, 3:

1. Ввести ключові слова запиту в довільній формі в пошуковий рядок;
2. Якщо необхідно, вибрати одну або декілька підрубрик пошуку (Київ, Харків, Зарубіжжя);
3. Натиснути Enter (кнопку "Знайти/Find").

Можливо, це все, що Вам зажадається для того, щоб знайти цікавлячу інформацію. У іншому випадку можна пошукати її інакше.
ПРОСТИЙ ПОШУК
Звичайно, запит являє собою одне або декілька слів, наприклад:

      швидкий пошук інформації

За таким запитом Ви отримаєте документи, в яких зустрічаються всі слова запиту. Виняток складають сполучники, прийменники, вигуки тощо. Ці слова (так звані стоп-слова) можна не писати в запиті, оскільки самі по собі вони не несуть смислового навантаження і будуть нехтуватися. Наприклад, за запитом: погода в Криму будуть знайдені всі документи, в яких зустрічаються одночасно два слова: "погода" и "Крим". Де саме в документі розташовані слова, в якій граматичній формі вони знаходяться -- не важливо. Слово "в", що є прийменником, нехтується. Отже наведений запит можна написати і так:

     Крим в погоді
     або
     погода Крим

Результат пошуку буде таким, як і в першому випадку.

Звертаемо Вашу увагу на важливу особливість пошуку: незалежно від того, в якій граматичній формі Ви писатимите слово у запиті, воно буде знайдено в документах у всіх своїх формах. Наприклад, за запитом:
     дитина йшла
буде знайдено серед інших і документи, які містять текст "діти йдуть". Таке розпізнавання форм працює для звичайних слів української/російської мови (базова лексика), тобто для яких-небудь специфічних слів, термінів, неологізму і т.п. воно не спрацює.

РОЗШИРЕНИЙ ПОШУК
Різниця між простим і розширеним засобами пошуку в тому, що при розширеному пошуку використовуються групи операторів, які дозволяють точно указати, яким чином повинні бути зв'язані між собою слова запиту, указати відстань між ними тощо.
Перша група -- це логічні оператори.
 
Оператор
Синоніми
Описання
ТА
AND
И
&
+
Логічне ТА мається на увазі, його можна опускати, тобто потрібна інформація повністю эквивалентний запиту потрібна та інформація. По будь-якому з цих запитів будуть знайдені документи, що містять обидва слова.
Оператор ТА уточнює область Вашого пошуку.
АБО
OR
ИЛИ
|
Логічне АБО дозволяє шукати документи, що містять хоч би одне з слів в запиті. Так, за запитом швидкий або пошук будуть знайдені документи, що містять будь-яке з вказаних слів або обидва слова одночасно.
Оператор АБО розширює сферу Вашого пошуку.
НЕ

NOT
-
Логічне НЕ обмежує пошук документами, що не містять слово, вказане після оператора. Наприклад, за запитом напій не кава будуть знайдені документи, що містять слово "напій", але не містять слово "кава".
Оператор НЕ обмежує область Вашого пошуку.
( )

Круглі дужки задають порядок дії логічних операторів. Наприклад, Ви друкуєте запит швидкий або якісний пошук. За таким запитом Ви отримаєте документи, що містять або слово "швидкий", або одночасно слова "якісний" та "пошук" (оскільки оператор ТА мається на увазі і діє першим). Якщо ж Ви напишете запит (швидкий або якісний) пошук, то отримаєте документи, де зустрічаються одночасно слова "швидкий" та "пошук", або "якісний" та "пошук"

Друга група операторів дозволяє задати відстань між словами запиту.
Оператор
Синоніми
Описання
" "

Подвійні лапки дозволяють знаходити словосполучення, вказане в них, або близьке до нього. Останнє застереження пов'язано з двома обставинами. По-перше, стоп-слова (прийменники, сполучники тощо) в лапках нехтуються, як у звичайному запиті. По-друге, граматична форма слів також лапками не фіксується (щодо запитів росйською мовою). Наприклад за запитом "погода в Криму" будут знайдені документи, що містять наступні словосполучення: "погода в Криму", "погода та Крим", "погода над Кримом", "погода Крим" тощо.
сл2(...)
с2(...)
w2(...)
[2,...]
Обмеження вiдстанi у словах (двiйка вказана як приклад). Якщо Ви потребуєте, щоб заданi Вами слова зустрiчались, скажiмо, у межах 5 слiв, треба написати: сл5(сонце вітер вода). У цьому випадку будуть знайденi документи, де мiж словами "сонце", "вітер" та "вода" розташовано не бiльш двох iнших слiв (тобто загальне число слiв у фрагментi не перевищує 5). Порядок, в якому зустрiчаються заданi слова -- не важливий.
пр2(...)
п2(...)
реч2(...)
s2(...)
{2,...}
Обмеження вiдстанi у реченнях (двiйка вказана як приклад). Якщо Ви потребуєте, щоб заданi Вами слова зустрiчались, скажiмо, у межах 1 речення, треба написати: пр1(сонце вітер вода).


www.topping.com.ua
Каталог українських ресурсів з рейтингом сайтів та пошуковою системою.


Загальні логічні оператори мови запитів
Оператор
Опис
+
Логічне І. Даний оператор є за замовченням і діє першим, тобто запит українські реферати є рівнозначним до  запиту українські + реферати.
-
Логічне НІ дозволяє виключити із списку результатів документи, в яких міститься слово, що йде після оператора. Наприклад, за запитом: кавовий напій - кава, будуть знайдені тільки ті документи, в яких є слова кавовий напій, але немає слова кави.
|
Логічне АБО дозволяє знайти документи, які містять хоча б одне слово в запиті. Наприклад, за запитом: казаки | козаки будуть знайдені документи, які містять або слово казаки, або слово козаки.